Участь ДП “Миколаївстандартметрологія”
у тренінгу «СЕНСОРНИЙ АНАЛІЗ У ВИНОРОБНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ»
19-20 листопада 2019 року Одеською національною академією харчових технологій та науково-навчальною лабораторією сенсорного аналізу було проведенно тренінг-інтенсив «СЕНСОРНИЙ АНАЛІЗ У ВИНОРОБНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ».
Заступник директора з питань стандартизації, якості та наукової діяльності Фоміна Світлана Володимирівна також приймала участь у даному заходу з метою підвищення рівня практичних навиків щодо сенсорного аналізу продукції виноробної галузі.
Заступник директора з питань стандартизації, якості та наукової діяльності – Фоміна Світлана Володимирівна
Тренінг складався з теоретичних та практичних завдань (див. нижче).
Питання, які були запропоновані до розгляду на тренінгу «СЕНСОРНИЙ АНАЛІЗ У ВИНОРОБНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ»
Даний захід проходив в лабораторії сенсорного аналізу ОНАХТ – першій експериментальній і дослідницькій лабораторії сенсорного аналізу в Україні.
Метою Лабораторії є визначення сенсорних параметрів всіх категорій продуктів харчування; підготовка та навчання експертів методології сенсорного аналізу харчових продуктів.
Сенсорна оцінка проводиться за допомогою органів чуттів людини – це сучасний найбільш достовірний спосіб перевірки якості харчових продуктів.
Контроль якості продукції за допомогою сенсорного аналізу дозволяє оперативно і цілеспрямовано впливати на всі стадії харчових виробництв.
Сенсорна оцінка харчових продуктів є важливим аспектом розробки нової продукції та її просуванням на внутрішньому і зовнішньому ринках, оскільки вона забезпечує більш глибоке розуміння як поведінки споживачів, так і питань забезпечення якості.
За допомогою методів сенсорного аналізу в виноробній галузі можна визначати органолептичні показники продукції, оцінювати їхню значимість та прогнозувати реакцію споживачів, а також визначати характерні особливості вин з категорії найменувань, контрольованих за походженням.
ЧОМУ ВАРТО ВИКОРИСТОВУВАТИ СЕНСОРНИЙ АНАЛІЗ?
- Затвердження якості та унікальності українських продуктів;
- Зберігання національних споживчих традицій;
- Формування довіри до бренду «Зроблено в Україні»;
- Підвищення конкурентоспроможності українських виробництв харчової продукції.
Cенсорний аналіз — інструмент, який активно використовуються в країнах – членах ЄС для підвищення рівня впізнаваності виробників з метою привернення уваги споживачів до своїх продовольчих товарів.
Учасники тренінгу «Сенсорний аналіз у виноробній промисловості», справа на фото заст. директора з питань стандартизації, якості та наукової діяльності – Фоміна Світлана Володимирівна
Під час тренінгу «СЕНСОРНИЙ АНАЛІЗ У ВИНОРОБНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ» були розглянуті питання, які були запропоновані до програми тренінгу та отримано відповідне підтвердження у прийняті участі у тренінгу — сертифікат.