Всесвітній день якості 2018. «Якість – в ім'я кращого життя»

 

 

    Щорічно другого четверга листопада відзначається Всесвітній день якості, проведення якого ініціювали шановані у всьому світі громадські організації, серед яких Європейська організація з якості, Американське товариство з контролю якості, Японський союз учених і інженерів і Латиноамериканська організація з якості.

     Починаючи з 1995 року Європейська організація якості оголосила тиждень, в який відзначається Всесвітній день якості - Європейським тижнем якості. Протягом цього тижня виробники, громадські організації та органи виконавчої влади влаштовують різноманітні виставки та проводять заходи на підтримку принципів якості вироблених товарів і послуг.

 

     У 2018 році Всесвітній день якості припадає на 8 листопада і проходить під девізом: «Якість – в ім'я кращого життя». Якість – це репутація підприємства, організації, виробника, вона будується на довірі. Довіру треба заробляти довго, а втратити її можна в один момент. Тому у 2018 році відзначається роль кожного у створенні та підтримці довіри до всіх зацікавлених сторін: клієнтів, постачальників, персоналу, регулятивних органів, акціонерів та суспільства.

 

    Управління якістю полягає в тому, щоб допомогти організаціям запровадити компетентні системи для забезпечення того, щоб діяльність організації послідовно виконувала свої обіцянки перед клієнтами та зацікавленими особами, а також створювала схему забезпечення, що допомагає організаціям розуміти операційний ризик, та структуру вдосконалення з метою  запобігання та пом'якшення впливу можливих негативних ситуацій.

 

    Системи управління, забезпечення та вдосконалення у поєднанні з культурою якості підприємства – це інвестиції в довіру та репутацію перед клієнтами. Якість – це «діловий партнер» підприємства у підвищенні довіри до нього.

 

    ДП «Миколаївстандартметрологія»