«Повсякденне лідерство» («Everyday Leadership»). Всесвітній день якості 2017 року

 

        

       Всесвітній день якості (World Quality Day) – щорічний захід, який відзначається багатьма країнами світу у другий четвер листопада. Ініціатива святкування цього дня належить Європейській організації з якості (ЄОЯ) при підтримці Організації об’єднаних націй (ООН). Вперше Всесвітній день якості відсвяткували у 1989 році, а через 6 років тиждень, на який припадає другий четвер листопада, оголосили Європейським тижнем якості.

        

        Ціль відзначення Всесвітнього дня якості полягає у збільшенні значення якості продукції і послуг для населення, активізації тієї діяльності, що спрямована на привернення уваги до проблем якості. Адже йдеться не лише про безпеку для людини та навколишнього середовища, а й про ступінь задоволеності потреб та очікувань споживачів.

        

        Проблема якості належить до пріоритетних проблем в економіці провідних країн світу. В сучасних умовах якість – це ключ до успіху в діяльності будь-якого підприємства, галузі і навіть держави. Поняття якості має тісний зв’язок з тим, що ми називаємо благами сучасної цивілізації та якістю життя: а це і збереження навколишнього середовища, фізичне здоров’я та психологічний комфорт людини.   

 

       У 2017 році Всесвітній день якості відзначатимуть 9 листопада під гаслом «Повсякденне лідерство» («Everyday Leadership»). Ця тема є особливо важливою, оскільки вона підкреслює значення індивідуальних дій кожного працівника для організації якісної системи управління процесом діяльності підприємства. Адже кожна людина здатна пропагувати якісний підхід до роботи, прагнути бути лідером щодня, активно наполягаючи на позитивних змінах чи просто розуміючи їх роль у безперервному циклі вдосконалення продукції та послуг.

 

     Система управління якістю корисна лише тоді, коли кожен член команди постійно дотримується технології процесу виробництва. ДП «Миколаївстандартметрологія» приділяє даному питанню належну увагу. На підприємстві функціонує сертифікована інтегрована система управління якістю, до якої входять система управління якістю (ISO 9001), система управління гігієною та безпекою праці (OHSAS 18001) і система екологічного керування (ISO серії 14001). Наявність такої системи гарантує, що всі процеси, що функціонують у компанії, керовані і перебувають під контролем керівництва компанії.

     ДП «Миколаївстандартметрологія» має чітке бачення якості та вимог до неї з цілісної точки зору, постійно вдосконалює, розробляє та впроваджує стратегії, які максимізують внесок персоналу у досягнення стратегічних цілей підприємства, їхню відповідальність за свою роль у системі управління якістю.

        

     ДП «Миколаївстандартметрологія» щиро вітає всіх з Всесвітнім днем якості. Бажаємо якнайменше стикатися з відвертою недобросовісністю у роботі. Купувати продукцію і користуватися послугами тільки високої якості.

   Будемо відповідальні й якість нашого життя неодмінно зросте, знімаючи з нас зайві турботи і дозволяючи нам насолоджуватися життям, адже воно прекрасне і дивовижне.

 

 

 

ДП «Миколаївстандартметрологія»